Tuesday, February 17, 2009

Palvon sinua kuolemassasi

Palvon sinua kuolemassasi
niin kevyesti irtosit ja katosit
Jäin yksin ja paljaaksi suruni portaille
Luulen vielä herääväni mutta se onkin vain valkoinen kipu
koputtamassa olkaani ja huutamassa olemassaoloaan

Vain sirpaleet jäivät käsiini
siitä mitä kannoin sydämeni rinnalla
Näen kasvosi ja turhaan juoksen äänesi suuntaan
Voin eksyä tuhannesti mutten koskaan löytää takaisin
Katkeruus vain jäi huulilleni

Huudan suureen pimeään mutta kukaan ei halua tulla
Sielusi räpistelee panttivankinani
Suruni ei anna sinullekaan rauhaasi
Kaadun ja putoan syliisi, mutten koskaan tavoita pohjaa

Palvon sinua kuolemassasi
katosit helpommin kuin koskaan olit luonani
Vain sirpaleet jäivät käsiini siitä
mikä ei koskaan ollut kokonainen

I wrote this in Finnish here cos I thought it might lose something if I translate it my clumsy way. but I´ll translate it.. FR, enjoy. You´re the only one who can read it in Finnish :P

4 comments:

  1. OMG tää on loistava :O

    "Jäin yksin ja paljaaksi suruni portaille"
    "Sielusi räpistelee panttivankinani"
    "Kaadun ja putoan syliisi, mutten koskaan tavoita pohjaa"
    "Vain sirpaleet jäivät käsiini siitä
    mikä ei koskaan ollut kokonainen"

    Siteeraisin koko runon jos voisin ;D
    Suoraan sanoen aivan loistava, upeasti kirjotettu, ehdottomasti sun parhaita! Miten kauan sä oot harrastanu kirjottamista? WOW, oikeesti...
    Ja kröhöm... Saanko mä laittaa tän mun Suurten runojen kirjaan? (omaksi ilokseni, en aio julkaista sitä tai mitään)...

    ReplyDelete
  2. Mä en kyllä osaa sanoo sulle mitään siihen kuinka kauan mä oon kirjottanu.. no mutta mulla on säilössä tarinoita jotka mä sanelin aikanaan mun kerhotädille kun en osannu ite kirjottaa... :P
    ja tottakai saat laittaa siihen kirjaas ;) ihana että pidit tästä, oon saanu aika sekasortosta palautetta. toisia pelottaa toisille tulee tyhjä olo...

    ReplyDelete
  3. Mut jos runo herättää tunteita niin sehän on vaan hyvä asia? Oli kyseessä sitten niinkin negatiivisia asioita kuin pelko tai ahdistus tai tyhjyys... ;) (Vai mitä?)

    ReplyDelete
  4. niin mutta mä olisin vähän toivonut että ne olis osannu edes sanoa, onko se hyvä vai huono :D mutta kaikki oli niin järkyttyneitä että eivät osanneet hokea kuin pelottaa,pelottaa :P hyvä tietysti että herättää tunteita (vaikka negatiivisia, mitäänsanomattomuus on aika karseeta), muttä mä itse en näe tuossa mitään pelottavaa. :P

    ReplyDelete